لغزش ذهن یک مدعی...




























هم سلولی...



صادقانه بگویم این روزها با خودم با هوایم

مدام ستیز میکنم



 شیطان انگار در کمین روحم نشسته

منتظر لغزشی از من




انگار دارم فراموش میکنم حوایم را

هوا غالب شده بر ذهنم




من که روزی پند می دادم اکنون

اکنون باید امتحان شوم




این روزها دلم خدا می خواهد ویک سیلی

که داغ کند صورتم را




من که روزی از زنگار قلب ها می گفتم

حالا قلب خودم فریاد

میزند هوا را...




نمی دانم به کدامین صورت فروختم


سیرتم را...




اری راست گفت مرشد هر که نزدیک تر

امتحانش سخت تر




من که روزی از گرگ ها و روباه ها می نالیدم

حالا خفاش شبم




اهای لعنتی ارام گیر درست که تن ها هستم

اما خدا زیر چشمی مواظب است




او خنده ها واخم هایش فرق دارد

گریبان میگیرد از

نفس ها





خدایا امشب در این تاریکی شب در وحشتم از

هوا

نجات می خواهم بیا




نگذار قلبم/ذهنم/روحم/جسمم

پر از خالی شود




خدا یا بگیر تو دستم را بگیر

من معلق ماندم

در هوا

مگذار طوفان به سرزمین نامردمان

برد مرا




خدایا می شود امشب نه هر شب در اغوش تو باشم

من فقط تو را دارم

مهربانا

بیایم؟

 



نظرات شما عزیزان:

حس مبهم
ساعت4:23---15 تير 1392
و

حس مبهم
ساعت0:07---14 تير 1392
وای متین!!!!!!!!!!111

حس مبهم
ساعت23:15---13 تير 1392
توازکجای فیلم خوشت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟

حس مبهم
ساعت20:57---13 تير 1392
فیلم امتدادشب ودیدم خیلی قشنگ بود

حس مبهم
ساعت18:00---13 تير 1392
کججایی؟؟؟؟؟؟

mahdie khanoom
ساعت15:59---13 تير 1392
بسيار زيبا بود

حس مبهم
ساعت6:20---13 تير 1392
باشه عزیزبای

حس مبهم
ساعت6:00---13 تير 1392
وای متین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + پنج شنبه 29 تير 1392 / 4:53 /
- Online Support by www.1abzar.com --->